perjantai 19. elokuuta 2011

Woopsie....



Hupsista heijaa. Onpa taas jääny tää päivittely jostain syystä... 'no ei, mulla on ihan tosissaan ollut 12h työ/koulupäiviä ja sitten vaan pitkiä päiviä muuten. En ole avannut kameraa sitten viime viikon. Ei vaan ole ollut mitään kuvattavaa. mun työasut on aika peruskauraa, farkkua tpaitaa/toppia, neuletta.. Ja jos en ole ollut töissä tai koulussa niin olen sitten ollut kaupungilla tai salilla.

Noh mutta muihin asioihin. Uusia vaatteita ja elokuvia sun muuta on kotiutunut jonkun verran ja voisinkin vaikka sunnuntaina kuvailla niitä:)
Huomenna päivällä suuntaan kotkaan, ja aiomme viettää tyttöjen kanssa oikein kunnon girl's night out!Ehkä saan sitten asusta ja muuten jotain kuvaa.. :)

Koska mulla ei todellakaan nyt ole oikein kuvia eikä muutakaan, saa tämä postaus toimia tälläisenä info pakettina viime viikolta:p heh.

ps. ihanaisen paubellan ansiosta olen minäkin nyt koukuttunut Fashiolistaan.. ;) Follow me if you like:)



Ei kommentteja: