keskiviikko 26. tammikuuta 2011

kuumottelee

Matkustushimo on aivan kamala! olen viimeeksi ollut jossain lämpimässä (Madeiralla) toukokuussa 2007!
Töitä on saatava, tällä hetkellä haaveillaan äkkilähdöstä pidennetyksi viikonlopuksi tai viikoksi esim. barcelonaan, jossa olisi rantaa ja kaupunkia, ja olisi samalla meidän ensimmäinen yhteinen ulkomaanmtka jossei joulun ruotsin risteilyä lasketa.


Muuten mua kyllä himottaa kaukomaat kuten...




Bora Bora.. <3 Ranskan polyneesialla sijaitseva saari. Oikea paratiisisaari minun mielestä.
 



 Malediivit. Ah täydellisyyttä! Tuonne kun pääsisi, pois täältä lumesta ja pakkasesta.
 


 Khao Lak
 

 Krabi. Thaimaa houkuttaa kovasti edelleen, oli se nyt sitten jonkun mielestä kuinka turistirysä tahansa. Sinne on päästävä!
 
Rahansäästö vinkkejä otetaan vastaan! Töitä myös;) Elikkäs täällä alkaa työnhaku, nyt peukut pystyyn. Meillä olisi ehkä toinenkin ulkomaanreissu loppu vuodesta tiedossa, siiitä lisää sitten joskus ;)
kuvat lainattu täältä ja täältä

2 kommenttia:

mymmeliii kirjoitti...

Täälläkin on aivana KAMALA matkakuume! Olen kova matkustelemaan ja on tullut lomailtua sekä asuttua monessa paikassa, joka vuosi käyn jossakin maassa.. PAITSI viime vuonna piti jättää sattuneesta syystä lomamatkat pois, rahaa menee tällä hetkellä paljon tärkeämpäänkin :) Ollaan tosin suunniteltu Juksun kans lomaa johonkin päin Eurooppaa syksyksi, ennen kun äitiyslomani loppuu..
Mä oon maailman huonoin säästämään rahaa, koska aina jos on "ylimääräistä" rahaa se pitää päästä heti tuhlaamaan. Hyväksi havaittu säästötapa oli kuitenkin toinen tili, jonne silloin tällöin laitoin osan palkasta tms, ja tämän toisen tilin pankkikortti jätettiin kotiin tietenkin ettei houkuta tuhlata rahoja sieltä :)

Jessika kirjoitti...

Mullakin on nimenomaan just toi että jos on vähänkin ylimäärästä niin täytyy päästä ostamaan jotain =) Tosin, opiskelijana sitä ylimääräistä ei kyllä kovin usein ole. Mutta mulla on kans mielessä se toinen tili, jonne sit aina silloin tällöin siirtää vaikka edes sen vitosen :) Ja mun tavote on myös jossain vaiheessa että ees kerran vuodessa pääsis jonneen :) Toivottavasti nyt saatais vähän säästettyä, koska aateltiin mun synttäreiden kunniaksi lähtä jonnekin:) kesäkuun alussa siis:)