perjantai 10. kesäkuuta 2011

Hey girl its you birthday!

Heippa pitkästä aikaa, mulla on eka työviikko takana ja oon ihan poikki ollu joka päivä kun täytyy herätä niin aikaseen. Muutakin jännättävää tässä on ollut kun tänään aamulla oli inssi, joka muuten meni läpi (saa onnitella;) ). Nyt on kuitenkin vihdoin koulut ohi ja työt alkanu joten eiköhän homma taas pitäisi alkaa rullaamaan :)



























Muutamia lahjoja. Antilta sain housut Vilasta, joista oonkin ja haaveillut vähän aikaa, tuon älyttömän söpön ja ihanan kukkakimpun (voitteko kuvitella ett se on ite valkkannu tohon noi kaikki kukat?!) ja sitten äitiltä ja Antilta jotain vähän suurempaa josta kerronkin varmaan huomenna vähän enemmän (;
Pikkuserkku toi Fresitaa ja maailman hienoimman skumppalasin ja mummilta sain kovasti toivotun sydänkorun!
Itselleni kävin vihdoin hakemassa uuden puhelimen, en kuitenkaan sitä mitä olen miettinyt vaan sen josta olen aikaisemmin haaveillut mutta sitä ei silloin ollut kuukausimaksulla;


























iPhone 4 <3 uusi kulta!
Kohta muuten kun se mun toinen kulta tulee töitä kotiin, suunnataan Kotkaan ja minätietty ajan ;D jaiks!

2 kommenttia:

mymmeliii kirjoitti...

vautsi mitä lahjoja! :) toi puhelin kelpais mullekin.. ;)

Jessika kirjoitti...

Joo on kyl hyvä puhelin;) Sain näitten lisäksi viel kauheen kasan ruusuja, pikkuveikalta ja siskolta sain gerberat (mun lempikuka:)), leivänpaahtimen(:D?) vähän lisää skumppaa ja salmaria ja muita juomia, snapsilaseja, iittalan Essence Kuohuviinilaseja etc. :p Tänää tuleeki siitä parhaasta, josta sä jo tiedätkin:p